.

Friday, December 25, 2009

Noapte buna


Intr-un decor surd, de negru mat,
E un pat.
Pe pat, stau imprastiate jucarii,
Stricate, si uitate.

Un copil incearca sa se suie-n pat,
Dar patul e prea-nalt.
Eu as vrea sa il ajut...dar sunt o simpla umbra...
Sunt imaterial si mut.

Copilul suparat, ca nu ajunge pana-n pat,
S-a asezat pe jos, in fund.
Eu il privesc neputincios, si plang ca nu pot sa-l ajut.
Copilul mic, copilul bland...

Sta tacut, acolo jos,
Ghemuit, si zgribulit.
Cu un tricou intors pe dos,
Copilul mic a adormit.

Si tu trebui sa stii...

Tu esti copilul, eu sunt umbra,
Si nu mai pot sa te ating.
Si cand tu ai sa stingi lumina,
Atunci, si eu am sa ma sting...

10 comments:

|Simple Girl. said...

foarte frumos postul asta:x
mai ales cum se termina..:X sooper ..treci si p la my weblog.
http://scenarii-scrise-cu-RUJ.blogspot.com

Channah said...

could you stop deleting posts from your blog?! you're driving me nuts :)))
xx

Mihay said...

auzi, nu te supara, cine interpreteaza melodia de pe fundal?

pepsiculamaie said...

profund

raindrops said...

scrii foarte frumos!
ma inspiri de fiecare data :)

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

syllah said...

Foarte frumos ai scris!Felicitari!
Cat despre numele blogului tau...:)) mi-ai trezit mai multe amintiri placute!Canta si tu cu mine... http://www.youtube.com/watch?v=6Cw7GhvlWAk

Anonymous said...

nu voi stinge lumina :x.
nu vreau sa te stingi.

Anonymous said...

tu esti fara pereche.
chiar ai un talent.
felicitari, pt fiecare post.
respect.

MaDa.CrEtS said...

Este minunat tot ce ii aici ;x felicitari daca sunt 100% ale tale