.

Sunday, February 21, 2010

metamorfoza

in loc de inima, am cerul
ce bate ploios in pieptul meu.
prin venele mele curge ploaie,
iar prin ploaie curg si eu.

in loc de maini, am ramuri,
si chipul iti mangai
cu funzele mele.
tu mi le saruti, si mi le rupi.
si-apoi fugi cu ele.

in loc de picioare
am radacini
in loc de ochi, am arlechini
ce stau acolo colorati
zambitori, si nemiscati.

in loc de limba am petale
in loc de grai, un cantec surd.
in loc de piele-am mii de buze
si-mi este imposibil sa te-ating,
fara sa te sarut.

4 comments:

annie benny said...

mi-a placut jocul tau de imaginatie. l-am adaptat si eu pe mine:

http://nextlifenowplease.blogspot.com/2010/02/aparente.html

BoObOo said...

mi se potriveste ca o manusa..
minunat.

mihaela13o said...

Mi-a plăcut în mod deosebit aceastăpoezie! Felicitări!:)

Anonymous said...

Tu ai rauri de sentimente , ai harul de a scrie ce iti curge prin vene . Esti un norocos.