.

Tuesday, February 23, 2010

iubitului meu demon

demonul meu, iubitul meu,
imi musca din carne, ca din mar.
eu ii zambesc politicos
si-l las sa se hraneasca.
imi saruta fruntea, dupa ospat
si imi citeste un poem
in limba lui groteasca.

eu stau si il ascult,
si ma privesc, in ochii lui
cum mor.
ma doare gandul,
ma dor oamenii,
si chiar si salciile ma dor.

ma doare vantul,
ce imi sufla pielea arsa,
ca pe-o papadie,
si din mine cad petale
negre
intr-o veselie.

demon dulce,
si sarat...
negru, aspru, zambitor,
mi-a fost dor de tine.
ti-a fost dor sa mor.

4 comments:

Grenada cu capsuni. said...

frumos.demonul tau pare a fi unul special.

annie benny said...

demons are misunderstood angels:)

MusicInfusion said...

Ioi cat de frumos:-s.

Boddah said...

ar fi impresionant să poţi muri de câte ori ai chef...