.

Saturday, February 13, 2010

martie.

ploua cu cenusa, peste trupul tau mort. nu mai ai umbra. nu mai ai nici sange, si nici maini.
nu ai ochi, cu care sa te vezi, si chiar daca ai avea, nu ai avea stomac din care sa vomiti la infatisarea ta groteasca. si chiar de-ai avea si stomac, nu ai putea sa vomiti, pentru ca ti-am cusut gura cu propriul tau par.
arati ca o supa prost facuta, din resturi de carne.
mirosi a iad si cativa caini iti dau tarcoale scarbiti si cu lacrimi in ochi. imi sting tigara pe obrazul pe care obisnuiam sa te sarut, si iti intorc spatele.
cerul se arata dezinteresat si pamantul de sub picioarele mele ma indeamna sa plec. as mai sta putin, sa-ti leg sireturile unul de altul, ca in cazul in care te trezesti, sa cazi in bot. dar nu o fac.
plec.
si iti las la picioare un martisor.
e martie.

6 comments:

Andrei F. said...

salut.....esti creativ..nimic de spus ...insa ..trust me....daca ai fi mai bland in exprimari...cu tot cu durerea pe care o ai...ai vedea ca ai fi ceva mai....implinit.nu s gay si nici nu te critic.e doar opinia mea . salut !

Eu said...

pe mine viata m-a invatat ca nu e bine sa judeci dupa aparente. cu atat mai mult o persoana pe care nu o cunosti absolut deloc.
blogul meu este fantezie. nu-mi exprim durerea, nu-mi exprim nimic altceva decat activitatea incontrolabila a unor neuroni exaltati.

sanatate.

BoObOo said...

superb.

Sandra. said...

Eu nu am să judec. Fiecare îşi exprimă tristeţea sau frământările sau ce-or fi ele după propriul plac.
Într-adevăr, tu te exprimi într-un mod mai dur, mai nefiresc dar chiar asta apreciez la tine, că eşti atipic.
Îmi place să te citesc. Foarte mult.
O zi plăcută.

annie benny said...

"ti-am cusut gura cu propriul tau par". esti macabru, dude. and awsome!

Grenada cu capsuni. said...

e superb.de cate ori iti citesc blogul ma linistesc. multumesc:).