.

Wednesday, February 17, 2010

umbre

mi-am facut culcus aproape de umbra ta
si acolo-am adormit.
dimineata cand venea, ma prindea incolacit
de canapea.

asteptam sa treaca ziua,
si sa cada soarele
din cer.
afara era iarna,
si-n casa era ger.

ma imbracam cu doua mii
de pulovere-argintii
si imi puneam pe cap
caciuli
tesute chiar de tine.
tesute cu sange de-al tau,
si lacrimi de la mine.

aprindeam focul, cu ultimul chibrit
primit tot de la tine.
chibritul pe care mi l-ai dat,
sa ard tot ce a fost si e,
legat de tine.

dar eu nu am ars nimic,
ca sunt un prost.
si le-am pastrat,
stiind ca intre timp
le voi gasi un rost.

si le-am gasit, iubita mea.
aprind cu ele, un foc mic
ce proiecteaza pe perete
umbra ta.

3 comments:

Ella said...

imi place foatre mult postul asta, felul in care l-ai scris, desi ma enerveaza ideea lui, dar asta nu conteaza, mi-a placut :)

Anonymous said...

de unde stii tu care e ideea postului?

Ella said...

l-am citit :)