.

Wednesday, March 17, 2010

aminteste-ti, iubito

mai stii cand ti-am furat mainile?
le-am luat cu mine, pe pamant,
si mi le-am agatat de gat.
mai stii cand te-am ucis?
erai vesela, si alba,
si ma varsai in scris,
ca pe o ciorba prost facuta.
mai stii cand m-ai cuprins,
cu zambetul tau surd?
mai stii, cand m-ai gasit intins,
pe jos, scaldat in iad,
si rupt de glas,
cu trandafiri iesind prin nas?
mai stii?
nu eram eu.
era doar umbra zilelor pustii,
mai stii?
erai atat de astazi, cum ai fost
si maine.
erai perfecta, si in tine,
ma ascundeai pe mine.
mai stii cand ti-am promis,
ca daca imi vor creste aripi,
mi le voi taia, si ti le voi lipi de lacrimi,
ca ele sa nu mai curga-n jos,
ci sa zboare, intr-un zbor galagios
spre Dumnezei.
mai stiu?
cand sub un cer tarziu, ma apucai de gat
si ma aruncai in sarutul tau,
iar eu, lovit si sangerand,
ma agatam de sanul tau, curgand.
mai stim, cate pacate am gustat,
si cate lucruri am uitat?
mai stim cati oameni ne-au privit,
si ne-au urat atat de mult,
ca eram asa frumosi, incat,
izvoarele se tavaleau plangand,
si marea, se retragea, departe de nisip,
si iti lua cu ea parfumul fin,
si sarea de pe chip.
mai stiti, Diavoli muritori,
cand m-ati umplut de nori?
si nu am mai putut sa vad copilul,
ce astepta sa ma renasc,
cu mainile tremurande, si pline de sarutul meu,
mai stii, cine sunt eu?

4 comments:

annie benny said...

imi aminteste de "what dreams may come" nu stiu de ce

Hălăţel said...

"mai stii cand ti-am promis,
ca daca imi vor creste aripi,
mi le voi taia, si ti le voi lipi de lacrimi,
ca ele sa nu mai curga-n jos,
ci sa zboare, intr-un zbor galagios
spre Dumnezei."

Ce ma bucur cand vad ca ai mai postat o poezie.Scrii foarte foarte foaaarte frumos!

Anonymous said...

incredibil. ii dai naibii pe toti poetii :) e incredibil ce suflet ai in tine.

Whatever.. said...

. Blogul tau e 'un loc in care sufletul iti zambeste' :) .