.

Tuesday, March 30, 2010

fragmente

curge din mine un lichid ciudat.
nu e sange, ca sangele-i sarat.
nu e nici apa, caci apa nu e trista,
si nu-i nici lapte, pentru ca-n lumea mea,
albul nu mai exista.

curg din mine copii,
iar din ei
curg jucarii.
curg din tine eu,
si tu nici nu stii.

curg lacrimi, din varful sabiilor,
ce nu mai pleaca dintre coastele mele.
curg negri corbii, pe pleoapele-mi grele.
curg, iubito, curg,..
iar tu, te-ai risipit prin univers.
te-ai risipit prin unii.
te-am risipit prin vers.

14 comments:

Mihay said...

ha,
m-ai năucit cu asta.

Velcu Gabriel said...

frumos... simbplism romantic

MaDa.CrEtS said...

Foarte frumos:) chiar ai talent:*

Anonymous said...

uaaau.
iti ador poeziile :)

Sandra. said...

:) Câteodată cuvintele mele nu mai îşi găsesc rostul.
Simt că ...cuvintele tale cuprind sentimente,sentimente ce eu uit să le mai dăruiesc,sau să le simt în mine.
Îmi place:)

Anonymous said...

Te iubeste...Proasto...

.Dizzy said...

Ai primit o raza de primavara...detalii la blogul meu:)

Livia said...

Incantatoare poezie...
Am visat...datorita versurilor tale mai mult de 20 de minute am visat...am visat cu ochii la ele si cu ele in mintea mea...

dana said...

as vrea sa mai existe albul

Andrei Colonescu said...

:)), tare poezia, dar ca o gluma :-" cred ca stiu ce curge din tine :d ... :))), adica in moment asta gandesc pervers...

PS: Imi place cum scrii

Violeta said...

Profund :) .

Pasarea cu aripile ranite said...

Minunat

Dudu♥ said...

asta este cel mai frumos lucru pe care l-am citit vreodata.

Ioana said...

Curge din mine miere
De pe vârfurile degetelor .

:) Scrii frumos !