.

Friday, March 19, 2010

ultimul strigat

mi-ar placea sa-mi furi capul, intr-o zi,
si pe furis, sa te sui undeva in varful unei zile,
si sa ma legeni, usor, pana cand mor.
mi-ar placea teribil, sa ma arunci intr-un lac,
in care ai plans, vreo doua mii de ani,
si sa ies de-acolo, tanar, si frumos,
sa ies mai tanar decat mine, cu hainele pe dos,
si sa te-ntreb:
"tu cine esti copila?"
si tu, cu ochii tai ningand, sa imi raspunzi razand:
"sunt glasul tau"
si sa-mi zambesti.
ti-ar placea sa fi fost eu,
cel care sa-ti fi legat degetele de soare,
si pe pieptul tau sarat,
sa vars o dulce mare.

mai apune-mi doua luni pe frunte,
si sterge-mi cu buzele tale, sudoarea de pe gat.
rasare-mi soarele-n privire, arunca-ma in vant,
si spune-mi, drag copil,
ai vrea sa nemurire?
ai vrea sa cantec-spart-imprastiat,
pe un covor de liliac,
si peste trupul tau urat, atins de-atatia oameni
nevrednici de tine,
sa ma presari pe mine?

nu ai vrea. nici eu nu vreau.
dar mai visez din cand in cand,
umpland,
o pagina...doua...trei...sute.
cauta-te dincolo de tine, si daca nu te gasesti,
inseamna ca esti inca-n mine.

9 comments:

Boddah said...

sfârşitul mi-a dat fiori pe şira spinării.
scrii fain rău.

MusicInfusion said...

Oh, Doamne!Keep doing this job!Scrii demential:|

Hălăţel said...

"mi-ar placea teribil, sa ma arunci intr-un lac,
in care ai plans, vreo doua mii de ani,
si sa ies de-acolo, tanar, si frumos"
Imi place inceputul.Stiu ca nu mai are niciun rost sa-ti spun cat de genial poti sa scrii..

Luiza D. said...

ce suflet ai, copile...

namtigari said...

nu exista sulfet :)

Alexandra said...

'nai' tigari si totusi creezi dependenta atat de usor; 'nu exista suflet' si totusi starnesti sentimente si stari sublime...

namtigari said...

imi plac contrastele...

H e r a. said...

Tanarul misterios.
Genial

solongsoho said...

Ai suflet. Doar asta ai (avem).