.

Monday, March 8, 2010

unde mi-e primavara?

ninge, cu flori reci de liliac,
eu, stau intr-un colt, si tac.
iarna imi mai trage-o palma,
peste chipul meu buimac,
eu stau jos, in colt,
si tac.
tac atat de tare,
incat linistea
se opreste
cu stupoare.
ma priveste, si ma-ntreaba:
"dar tu de ce taci?"
eu nu-i raspund,
pentru ca tac.
"de ce taci copile?"
ma intreaba ninsa
linistea surprinsa
de tacerea mea.
dar eu nu vorbesc,
pentru ca sunt mut.
stau in colt si nu vorbesc.
doar tremur si-ascult.
ascult fulgii de zapada,
cum se-ngramdadesc sa cada.
pe pleoapele mele
inchise si grele.
iarna imi mai da o palma.
de data asta peste fund.
nu mai am unde sa plec,
nu am unde sa m-ascund.
stau tacut, si iau bataie
de la iarna.
cu palmele ei
grele si reci.
treci iarna,
treci...

3 comments:

Dana said...

mhm, chiar imi place. good work, bro :D

alii.i said...

vai, cât de frumos scrii, măi; bravo :D
şi dacă naiţigări ai putea să telaşidefumat

LittleCaty said...

nu sunt critic literar insa imi plac poeziile. am citit cateva acum si aceasta mi se pare cea mai reusita :) felicitari