.

Monday, May 24, 2010

delir

mi-ai cazut in cap, femeie,
si te-ai spart in doua bucati mici.
una am luat-o, si i-am pus un snur,
impletit din prunci, inca nenascuti,
iar pe cealalta mi-am lipit-o cu saliva,
de frunte.
acum stau si imi izbesc capul in oglinda,
strangand din dinti, si spargand intre masele,
timpul.
maine poate nu mai sunt.
maine poate toate astea,
nu vor fi-nsemnat nimic.
maine poate vine cu o adiere blanda de cutit,
si pe lama ei, se vor plimba incheieturi de tinere copile,
ce-si varsa sangele, dincolo de iad,
si nemurire.
maine poate si Zeii vor sangera, peste chipul meu timid,
si-mi vor indeparta din frunte, semi-trupul tau acid,
ce m-a ars atata vreme, si nu m-a lasat sa dorm,
facandu-ma mai mult moarte,
decat om.

maine poate rasar si eu, alaturi de soare,
intr-un dans de foc,
zambind cu dinti incandescenti
la trupul tau ce moare.

18 comments:

MaDa.CrEtS said...

Frumos:)

dana said...

ce bine ar fi sa rasar si eu maine.. nu am pretentia sa cad in valuri de foc pe cer; as vrea macar sa ating o parte din lumina

ciudatel said...

wow,e genial <3

miki said...

felicitari!

Cony said...

Superbe versuri ! Mi-au placut mult...

Nevermind said...

nu am mai urmarit blogul tau de ceva timp.. dar observ ca postezi in mare parte versuri... as putea sa intreb ce s-a intamplat cu partea de proza a blogului?

namtigari said...

am nevoie de simetrie.

Maria said...

wow.atat am avut de zis

Pasarea cu aripile ranite said...

Extraordinar, imi place foarte mult

2puncteics said...

Felicitari pentru blog. Imi place mult melodia de pe fundal. Imi poti spune cum se numeste? Multumesc!

Cine sunt eu?! said...

as vrea sa stiu ce melodie curge in fundal. daca se poate...

Falvo said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Claudia said...

Mâine deja toate astea nu mai înseamna nimic. De când ai tastat versul nu mai înseamna.

Concurs Invisible said...

Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

liliana said...

De ce nu mai postezi nimic...?

namtigari said...

Pentru ca povestea a luat sfarsit.

Claudia said...

Nu ai pentru ce for the verse. Start a new story.

Mihay said...

trebuie să te întorci.