.

Sunday, April 24, 2011

nemuritor

Eu nu sunt de fier.
Nici fierul nu-i de fier.
L-am vazut cum se topea,
Si curgea..pe chipul meu.
Flacarile-mi sarutau,
Fruntea, buzele si nasul.
Fumul gros imi astupa,
Vederea si glasul.

Mi-am vazut picioarele
Ascunzandu-se-n pamant.
M-am vazut pe mine tot
Asezat intr-un mormant
Cu o lacrima cazand
Catre luna cea batrana
Care am tinea de mana
Si-mi sufla lumina-n piept
Iar cerul cel intelept
Ploua pe mine cu petale
Dintr-o floare ce-a crescut
Sub un pas, lasat de tine,
Cand te-ai scurs de langa mine.

M-ai lasat singur si gol,
Blocat in trupu-mi muribund
Cu un dor nemuritor,
Ce curge-ncet, spre univers,
Formandu-ti chipul printre stele
Ce odata l-am tinut,
In bratele mele.

Dar intunericul m-a prins,
De mana si de ganduri,
Si m-a facut sa te ucid.
Sunt blestemat acum,
Sa-mprastii tot ce nu-mi mai esti,
In nesfarsite randuri...

7 comments:

m-ai uitat intr-un pahar cu apa said...

Foarte frumos. Sincer , tot respectul pentru ceea ce scri si cum. Meriti.
Ai grija de tine , si sper sa ne incanti in continuare cu scrierile tale .

mişca said...

tristeţea-i productivă. mulţumiri ei că te face să scoţi asemenea lucruri aparte din tine

Shiori Nanako said...

adio ruleta ruseasca
adio rasete provocatoare
abia te mai zaresc cu cartea-n mana
sau cu un mic licorn
pe coapsa stanga
si iata norii se resfira
moartea se amelioreaza
"ca orice lucru vulnerabil
si spiritul a tremurat"

Mădă. said...

esti incredibil. ma faci sa plang.

namtigari said...

Bun. Inseamna ca reusesc sa te fac sa simti 0.1% din ce simt eu.

29decembrie said...

citind, nici nu am vazut ca afara a inceput sa ploua..
frumos;x

chrischaos said...

Modifica aici: "Care am tinea de mana" -> "Care ma tinea de mana"