.

Tuesday, January 3, 2012

Vis

Imi place cand imi zgarii carnea
Cu zambetul tau Dumnezeiesc
Si de sub piele-mi cresc petale
Din trandafirul nefiresc
Pe care ti l-am stors pe chipul
Pe care mi l-am stors pe pieptul
Pe care mi l-ai stors in mare.

Priveste cum din tine curge dorul meu
Priveste cum din sangele-ti curg eu
Priveste cum din ploaie curgem amandoi,
Si cum pamantul urla surd, sub pasii goi,
Care erau patru,
Acum sunt doi.

Imi iau luna si ma culc cu ea
Fac dragoste cu argintul ei
Si lupii stau tacuti in camp
Nefericiti si ei.

7 comments:

Florina Raita said...

interesant:)

Lexii said...

un vis frumos, suna superb "priveste cum din tine curge dorul meu"

Nu said...

genius :)

Ocup un loc imaginar said...

Privesc cum din tine curg cuvinte potrivite, doruri si ploi, pasi si tacere.

RamonaB said...

genial..
mai alex 'imi iau luna si ma culc cu ea/ fac dragoste cu argintul ei'..

namtigari said...

Da chiar am facut asta.

Septimia said...

mi-aduc aminte cum iubeam si era chiar asa. Ma face sa imi aprind o tigara.